2012. szeptember 22., szombat

Kalocsai mintás szám torta

Nagy örömömre elkészíthettem az első szám alakú tortát és nemcsak hogy szám de egy kilencven éves néninek készült!Nagy megtiszteltetés ez hiszen általában gyerekeknek meg fiataloknak készítek tortákat így amikor egy idősebb személynek készíthetek tortát mindig nagyon megtisztelve érzem magam és nagy izgalommal készítem el. Nos ez a torta abszolút ilyen volt új forma új kihívás szerettem volna tökéleteset alkotni mert nem minden nap készíthetek egy 90 éves néninek tortát (persze ebben a tortában is fedeztem fel hibákat de hát szerintem túlságosan maximalista vagyok mert eddig egyik tortámmal sem voltam 100%-ig megelégedve) de végül is a torta sikert aratott úgyhogy megnyugodtam :)
A 9-es szám lúdláb torta volt a 0 pedig túró.
Innen is Isten Éltesse még sokáig a nénit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése