2012. október 16., kedd

500 like!


Facebookon az oldal elérte az 500 like-ot!
Amit mindenkinek nagyon szépen köszönök amikor elindítottam az oldalt nem is mertem volna gondolni hogy ennyi mindenkinek tetszeni fognak a tortáim. Rengeteg levelet kapok sok szép dicsérő szót amit itt is mindenkinek köszönök és persze továbbra is nagyon szívesen válaszolok a kérdésekre!És tudom hogy régóta ígérem a lépésről lépésre rész bővítését amit nem felejtettem el csak egyszerűen nem tudok időt szakítani rá.. de ami késik nem múlik!:)

A facebookon elért 500 like-al a játék is véget ért és este kisorsoltam a nyeremény tortát ami a Rio című meséből Azúrt fogja megformázni hamarosan láthatjátok!
A másik nyeremény torta amit a kreativitás alapján választottam(nem volt egyszerű) egy Eiffel torony torta lesz.hamarosan ezt is láthatjátok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése