2012. július 28., szombat

Mára két torta is készült
Egy spongyabob torta egy három éves kisfiúnak:
Spongyabob belül dobos tortát rejt.kivül a szokásos unidecel van bevonva díszítve sikerült fotóznom a készítés közben.Úgyhogy ahogy időm engedi felteszem a képeket és a leírást a lépésről lépésre oldalra.
Nagyon örültem ennek a kérésnek hogy elkészítsem ezt a helyes kis figurát igazán jó móka volt bár ebben a nagy melegben nem volt egyszerű dolgozni az unidecel:( de remélem azért a végeredmény tetszett a kis ünnepeltnek.

A másik torta a változatosság kedvéért egy Hello Kitty torta (nem ér nevetni lesz még egy ebben a hónapban :))ez egy nagyobb leányzónak készült úgyhogy vissza vettem a nagy rózsaszín díszítésből kicsit szolidabbra bár a kép nem adja vissza rendesen a színeket (sajnos este fotóztam )a torta alapja nagyon szép halvány lila lett a virágok pedig rózsaszín és pink(igen ami pirosnak néz ki az pink!!!)
A díszítés fekete erdő tortát rejt a receptet Kiskuktánál  találtam. Nagyon jó kis recept (és a megy krém valami fantasztikus maradt belőle egy kicsi azt jól megkóstoltuk :)) én annyit változtattam rajta hogy a végén kicsit át turmixoltam mert sikerült olyan meggy befőttet vennem ami főzés közben kicsit sem akart szétfőni és úgy nem akartam beletenni a tortába így a botmixerrel kicsit rásegítettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése