2013. január 12., szombat

Aumacés Verdás torta


És végre utolértem magam ezek a torták tegnap készültek egy kicsi fiúnak a szülinapjára mind a kettő meggyes töltelékkel készült és a jól bevált piskótával annyit változtatva hogy az alsó felső piskóták simák a középső pedig kakaós volt.
Meggyes krém:
2 üveg meggybefőtt
2 csomag vaníliás puding
10 dkg cukor
3dl tejszín
1 csomag habfixáló
A megy levét felfőzöm a pudingporral és a cukorral, ameddig hűl a tejszínt a habfixálóval felverem, majd összekeverem a meggyszósszal végül beleöntöm a meggyet is és átkeverem.
És már tölthető is a torta.
A meggyszószból én egy keveset kiszedtem mielőtt a tejszínhez kevertem volna és azzal kentem át a tortát kívülről és arra burkoltam.



az autós torta alapja fújva lett a verás torta pedig teljes egészében csak a kaktuszok a felhők és a logo nem.ezeket előre megszínezett undicből készítettem vagy utólag ecsettel festettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése