2012. október 7., vasárnap

Barbi hab ruhában


Utolsó pillanatban kért torta volt ez a barbi torta három kérés volt az egyik hogy valami tiramisu jellegű legyen a másik hogy ne legyen marcipánnal fondanttal stb bevonva harmadik hogy Mulanra hasonlítson.
Hát a tiramisuval nem volt gond találtam egy nagyon szuper egyszerű és nagyszerű tiramisu gyerekeknek receptet(hamarosan felteszem a receptekhez!) a Mulanra hasonlítson se lett volna nagy gond DE első problémám az volt hogy nem találtam fekete hajú barbit második pedig hogy nem használhattam a szokásos díszítésemet és hát mivel más nem maradt tejszínhabbal voltam kénytelen díszíteni amivel azért eléggé ritkán dolgozom így van még mit tanulnom ...
A torta ilyen lett.. hát én nem vagyok vele elégedett de remélem azért az ünnepeltnek remélem tetszett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése