2012. október 7., vasárnap

Az első esküvői torta!


Múlthét szombatra elkészíthettem életem első esküvői tortáját. Nagyon örültem neki már nagyon vártam ezt a pillanatot és szerencsémre rögtön nem dobtak be a mélyvízibe, mert egy szolidabb kisebb tortát szerettek volna egy hatvan év körüli párnak készült és minden rám volt bízva annyi volt a kérés hogy legyen rajta egy nászpár így azt már előre elkészítettem:
A tortát szívecske alakúra sütöttem és fekete erdő ízre töltöttem be sokat gondolkoztam a díszítésen, hogy szolid is legyen de az esküvői jelleget ne csak a nászpár adja meg. Itt erősen hiányoltam a virágos textúrát de feltaláltam magam :) így feles pohár segítségével mintáztam a borítást.És a korosztályra való tekintettel természetesen nem maradhatott el a rózsa sem az esküvői tortáról:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése