2012. augusztus 20., hétfő

Építkeztem :)


Ismét elkészült egy torta egy kisfiúnak a kérés onnan , hogy a kedvenc meséje Bartos Erika Anna Peti Gergő sorozatából Az Építkezés volt.Így megvolt az alap téma külön kérés volt, hogy legyen a tortán egy kuka igen ez most nagyon menő a négy évesek körében:) Illetve a jó kis munkagépek.
Általában ilyenkor úgy szoktam nekiállni hogy nézegetek hasonló témájú tortákat aztán lassan kialakul a saját elképzelésem is.Hát most ez nem volt nagy segítség mert építkezés témába minden Bob mester körül forog (most gondolom akik nem jártasak az aktuális mesékben nem igen értik miket írok itt össze de remélem azért nagyjából betudja mindenki azonosítani a meséket:))
Így aztán eléggé magamra maradtan ...nem szerettem volna kerek tortát csinálni valahogy nekem nem passzolt a témához szerettem volna valami félig felépítettet illetve munkagépeket és akkor még a kukát is képbe kellett helyeznem így született meg ez a tortácska:
Csoki torta lett befalazva kész lett elégedett voltam építkezés is munka gép is kuka is de valami hiányzott így nézegetve és így került rá utólag a tábla :)

Ha utol érem magam ennek a tortának is fent lesz a lépésről lépésre részben az elkészítése fázis fotókkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése