2012. augusztus 31., péntek

Kutyus Torta-nyereménytorta!

 


A facebookos játék nyereménytortája ami mindenkinek kapóra jött:)
A nyertesnek mert éppen szülinapra készültek a hétvégén egy kisfiúhoz aki egy kutyust kapott így nem volt kérdés hogy a torta is kutyus lesz.Nekem meg éppen ezért mert már régóta szerettem volna kutya tortát csinálni eddig egyszer készítettem nagypapámnak még amikor elkezdtem tortákat gyártani és akkor csak olyan téglalap test kocka fej négy piskótacsík alkotta a kutyát és a szőre tejszínhabból készült aranyos volt meg nagypapa nagyon örült neki de éreztem hogy egyszer ezt meg kell ismételni kicsit alaposabb munkával több gyakorlattal a sors iróniája hogy akkor is és most is túrótortából készült (akkor is is most is kérésre:))
Nos aki ismer az tudja hogy mindig találok valamit ami lehetett volna jobb szebb precízebb stb de most valahogy ez a kutya torta elnyerte a szívemet azt gondolom hogy az eddigi legjobb tortám lett.
Persze kíváncsian várom hogy a nyertesnek és az ünnepeltnek is egyezni fog e a véleménye az enyémmel.

És akkor az össze hasonlítás végett a tejszínhabos régi kutyusom és a mostani:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése