2012. augusztus 31., péntek

Hello Kitty  


És csak hogy el ne felejtsük Kitty cicát egy Hello Kitty is készült DE ezúttal teljes alakos változatban!
Puncs tortából.És volt volt egy kis vicces story is vele kapcsolatban :
szóval úgy szoktam tortát készíteni hogy keresgélek a neten képeket aztán azokból lesz valami nos most is így történt kerestem egész alakos Kitty cicáttaláltam is egy helyeset (kivételesen torta volt) az tetszett meg benne hogy bal keze kicsit maga előtt és abban tartja a tűzijátékot olyan mintha nyújtaná oda , a másik keze meg maga mögött mint aki kicsit zavarban van.Gyorsan le is rajzoltam aztán "adtam rá" egy másik ruhát.
Psikóta megsüt puncs elkészül torta betölt cicus leburkolva felöltöztetve még én is aki nem egy Kitty fun helyesnek találtam feltettem a képet facebookra mindenkinek nagyon tetszik jó szuper akkor totra kész aztán jön a levél hogy hát hol a kitty jobb keze ? Élőben fel sem tűnt de jogos volt a reklamáció mert képen valóban szegény cicus félkezűnek nézett ki úgyhogy yors utólagos puncs készítés kéz formázás és kapott kitty új kezet:)Így lett szégyenlős Kittyből integetős Kitty:)
Megmutatom hogy festett és hogyan várja most a holnapi szülinapi zsúrt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése